Souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru
-
Název úkonu
Souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru -
V jakém případě ve věci jednat
V případě zájmu o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru. -
Charakteristika úkonu
Vyřízení žádosti o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru. Po podání žádosti je uzavřena smlouva o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru z úrovně odboru investičního a správy bytových domů Úřadu městské části Brno-střed a vydán Souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru. -
Výsledek úkonu
Uzavření smlouvy o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru a získání souhlasu s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru. -
Kdy věc řešit
Dle uvážení klienta. -
Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené elektronicky
Doručit písemnou žádost o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru včetně povinných příloh e-mailem nebo datovou schránkou na podatelnu Úřadu městské části Brno-střed.
Přílohy žádosti:- kopie nájemní smlouvy (v případě, že je na nájemní smlouvě uvedeno více nájemců, je nutné doložit úředně ověřený souhlas ostatních nájemců se sídlem),
- potvrzení o bezdlužnosti,
- kopie výpisu z obchodního rejstříku, kopie živnostenského listu,
- telefon případně e-mail žadatele.
-
Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
Doručit písemnou žádost o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru včetně povinných příloh poštou nebo osobně na podatelnu Úřadu městské části Brno-střed.
Přílohy žádosti:- kopie nájemní smlouvy (v případě, že je na nájemní smlouvě uvedeno více nájemců, je nutné doložit úředně ověřený souhlas ostatních nájemců se sídlem),
- potvrzení o bezdlužnosti,
- kopie výpisu z obchodního rejstříku, kopie živnostenského listu,
- telefon případně e-mail žadatele.
-
Kde a jakým způsobem lze úkon iniciovat elektronicky
Žadatel podává žádost na Úřad městské části Brno-střed, odbor investiční a správy bytových domů, Dominikánská 2, 601 69 Brno, a to na elektronickou adresu podatelny: podatelna.stred@brno.cz nebo datovou schránkou, ID: qykbwe7. -
Kde a jakým jiným způsobem než elektronicky lze úkon iniciovat
Žadatel podává písemnou žádost na Úřad městské části Brno-střed, odbor investiční a správy bytových domů, Dominikánská 2, 601 69 Brno, poštou nebo osobně na podatelnu Úřadu městské části Brno-střed, a to ve dny pondělí a středa od 8.00 do 17.00 hodin, úterý a čtvrtek od 8.00 do 15.00 hodin a pátek od 8.00 do 14.00 hodin. -
Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené elektronicky
1 000 Kč. -
Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
1 000 Kč + poplatek přepravní společnosti, je-li podání učiněno prostřednictvím doručovací společnosti. -
Výše dávky nebo jiného plnění, pokud je předmětem úkonu
---------- -
Opravné prostředky
---------- -
Časté dotazy
Kde, s kým a kdy životní situaci řešit?
Úřad městské části Brno-střed, odbor investiční a správy bytových domů, Dominikánská 2, 601 69 Brno, kancelář č. 31.
Pro jaké domy je souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání vydáván?
Pouze pro domy svěřené Úřadu městské části Brno-střed, seznam domů je zveřejněn na internetových stránkách Úřadu městské části Brno-střed. -
Sankce
---------- -
Působnost
Samostatná působnost obce. -
Oblast
Správa majetku. -
Klíčová slova
Umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru. -
Počátek platnosti popisu úkonu
15. 6. 2021 -
Konec platnosti popisu úkonu
Bez omezení. -
Výsledek úkonu vedený v základním registru nebo v agendovém informačním systému
Není veden v základním registru nebo v agendovém informačním systému.