Souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru

  1. Název úkonu
    Souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru
  2. V jakém případě ve věci jednat
    V případě zájmu o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru.
  3. Charakteristika úkonu
    Vyřízení žádosti o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru. Po podání žádosti je uzavřena smlouva o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru z úrovně odboru investičního a správy bytových domů Úřadu městské části Brno-střed a vydán Souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru.
  4. Výsledek úkonu
    Uzavření smlouvy o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru a získání souhlasu s umístěním sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru.
  5. Kdy věc řešit
    Dle uvážení klienta.
  6. Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené elektronicky
    Doručit písemnou žádost o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru včetně povinných příloh e-mailem nebo datovou schránkou na podatelnu Úřadu městské části Brno-střed.
    Přílohy žádosti:
    • kopie nájemní smlouvy (v případě, že je na nájemní smlouvě uvedeno více nájemců, je nutné doložit úředně ověřený souhlas ostatních nájemců se sídlem),
    • potvrzení o bezdlužnosti,
    • kopie výpisu z obchodního rejstříku, kopie živnostenského listu,
    • telefon případně e-mail žadatele.
  7. Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
    Doručit písemnou žádost o umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru včetně povinných příloh poštou nebo osobně na podatelnu Úřadu městské části Brno-střed.
    Přílohy žádosti:
    • kopie nájemní smlouvy (v případě, že je na nájemní smlouvě uvedeno více nájemců, je nutné doložit úředně ověřený souhlas ostatních nájemců se sídlem),
    • potvrzení o bezdlužnosti,
    • kopie výpisu z obchodního rejstříku, kopie živnostenského listu,
    • telefon případně e-mail žadatele.
  8. Kde a jakým způsobem lze úkon iniciovat elektronicky
    Žadatel podává žádost na Úřad městské části Brno-střed, odbor investiční a správy bytových domů, Dominikánská 2, 601 69 Brno, a to na elektronickou adresu podatelny: podatelna.stred@brno.cz nebo datovou schránkou, ID: qykbwe7.
  9. Kde a jakým jiným způsobem než elektronicky lze úkon iniciovat
    Žadatel podává písemnou žádost na Úřad městské části Brno-střed, odbor investiční a správy bytových domů, Dominikánská 2, 601 69 Brno, poštou nebo osobně na podatelnu Úřadu městské části Brno-střed, a to ve dny pondělí a středa od 8.00 do 17.00 hodin, úterý a čtvrtek od 8.00 do 15.00 hodin a pátek od 8.00 do 14.00 hodin.
  10. Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené elektronicky
    1 000 Kč.
  11. Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
    1 000 Kč + poplatek přepravní společnosti, je-li podání učiněno prostřednictvím doručovací společnosti.
  12. Výše dávky nebo jiného plnění, pokud je předmětem úkonu
    ----------
  13. Opravné prostředky
    ----------
  14. Časté dotazy
    Kde, s kým a kdy životní situaci řešit?
    Úřad městské části Brno-střed, odbor investiční a správy bytových domů, Dominikánská 2, 601 69 Brno, kancelář č. 31.
    Pro jaké domy je souhlas s umístěním sídla společnosti/podnikání vydáván?
    Pouze pro domy svěřené Úřadu městské části Brno-střed, seznam domů je zveřejněn na internetových stránkách Úřadu městské části Brno-střed.
  15. Sankce
    ----------
  16. Působnost
    Samostatná působnost obce.
  17. Oblast
    Správa majetku.
  18. Klíčová slova
    Umístění sídla společnosti/podnikání v bytě/nebytovém prostoru.
  19. Počátek platnosti popisu úkonu
    15. 6. 2021
  20. Konec platnosti popisu úkonu
    Bez omezení.
  21. Výsledek úkonu vedený v základním registru nebo v agendovém informačním systému
    Není veden v základním registru nebo v agendovém informačním systému.