Radnice
Úřad MČ
Potřebuji si vyřídit
Poradna
Mohlo by vás zajímat
Další
Vize a postavení Úřadu městské části Brno-střed
Politika systému managementu Úřadu městské části Brno-střed
č. 1 – Řízení vnitřních předpisů
č. 2 – Organizační řád
č. 5 – Podpisový řád
č. 6 – Předkládání materiálů pro schůze Rady městské části Brno-střed
č. 7 – Předkládání materiálů pro zasedání Zastupitelstva městské části Brno-střed
č. 8 – Předkládání smluvních a obdobných dokumentů k podpisu starostovi MČ Brno-střed
č. 9 – Zadávání veřejných zakázek
č. 10 – Poskytování příspěvku na stravování
č. 11 – Pravidla pro uveřejňování smluv v registru smluv
č. 12 – Směrnice o ochraně a zpracování osobních údajů
č. 13 – Přijímání, evidování a vyřizování stížností, podnětů a petic
č. 14 – Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
č. 15 – Příručka managementu ÚMČ Brno-střed
č. 16 – příloha č. 1 – Souhlas s účastí a proplácením vzdělávací akce
č. 16 – Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
č. 19 – Směrnice o ochraně oznamovatelů (whistleblowing)
č. 20 – příloha č. 1 – Předběžná kontrola (jmenný seznam)
č. 20 – příloha č. 2
č. 20 – příloha č. 3
č. 20 – příloha č. 4, 5, 6
č. 20 – Směrnice k zabezpečení zákona o finanční kontrole
č. 21 – Inventarizace majetku a závazků
č. 22 – příloha č. 3, 4, 5 – Účetní doklady financované z EU, subřady, bankovní účty
č. 22 – Oběh, přezkušování a zpracování účetních dokladů
č. 22 – příloha č. 1 – Oběh účetních dokladů
č. 23 – Reálná hodnota
č. 25 – Cestovní náhrady
Příloha č. 1 ke směrnici č. 25
č. 31 – Pokladní operace
č. 32 – příloha č. 1 – Převodka dlouhodobého majetku
č. 32 – příloha č. 2 – Návrh k zápisu o vyřazení majetku
č. 32 – Hospodaření s majetkem
č. 32 – příloha č. 3 – Zápis o převzetí stroje nebo zařízení/ Zápis o předání a převzetí díla - stavby
č. 32 – příloha č. 4 – Souhlas s prodejem majetku zaměstnanci MČ BS
č. 34 – Směrnice pro nakládání s pohledávkami
č. 35 – Směrnice k procesu poskytování dotací z rozpočtu statutárního města Brna, městské části Brno-střed
č. 40 – Pravidla pronájmu bytů v městské části Brno-střed a Kritéria a způsob výběru žadatelů o pronájem bytu v městské části Brno-střed
č. 41 – Směrnice o pronájmu nebytových prostorů
č. 42 – Směrnice na evidenci, vymáhání a odpis pohledávek za nájemci či uživateli bytů a nebytových prostor v domech svěřených městské části Brno-střed
č. 43 – Pravidla pro prodlužování nájemních vztahů k bytům
č. 51 – Vzory 1–6 k zásadám vztahu zřizovatele MČ Brno-střed k příspěvkovým organizacím
č. 51 – Zásady vztahu zřizovatele MČ Brno-střed k příspěvkovým organizacím
č. 59 – Služba vrátných
č. 60 – Zákaz práce pod vlivem alkoholu a jiných návykových látek
č. 61 – Řízení BOZP
č. 62 – Směrnice k šetření, evidenci a hlášení pracovních úrazů
č. 63 – Směrnice k poskytování OOPP
č. 64 – Katalog poskytování OOPP pro zaměstnance
č. 65 – Směrnice k prokazování zdravotní způsobilosti k výkonu práce
č. 66 – Dopravně provozní řád
č. 68 – Hodnocení pracovních rizik
č. 69 – Začlenění do kategorie PO a stanovení podmínek požární bezpečnosti
č. 70 – Směrnice řízení požární ochrany
č. 71 – Požární řád spisovny – Koliště 29
č. 91 – Provozní řád tržnice Zelný trh
č. 92 – Provozní řád budovy Dominikánská 2
č. 93 – Provozní řád budovy Měnínská 4
č. 94 – Provozní řád budovy Starobrněnská 7
č. 95 – Provozní řád plynové kotelny budova Měnínská 4
č. 96 – Provozní řád výměníkové stanice budova Dominikánská 2
č. 3 – příloha 11 – Archivace a skartace dokumentů vzniklých v rámci projektů financovaných z prostředků EU
č. 2 – Pokyn k provádění kontroly podle zákona č. 65/2017 Sb. o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek
č. 4 – Dodržování právních předpisů týkajících se kouření
č. 5 – Systém managementu ÚMČ Brno-střed
č. 6 – Postup pro předkládání čtvrtletních přehledů o veřejných zakázkách
č. 7 – Zajištění volby prezidenta republiky
č. 8 – Bezpečnostní politika
č. 9 – Komise sociálního fondu
č. 10 – Činnost bezpečnostního správce
č. 11 – Evidence poruch a mimořádných událostí
č. 12 – Informační koncepce
č. 13 – Provozní řád IS – základní pravidla pro uživatele
č. 14 – Systémové požadavky
č. 15 – Zajištění voleb do zastupitelstev obcí
č. 17 – Aktualizace vnitřních předpisů
č. 18 – Zrušení pokynu tajemníka č. 1/2012
č. 20 – Likvidace majetku
č. 21 – Skartační řízení
č. 22 – Zrušení interních sdělení tajemníka č. 5/2009, č. 3/2010, č. 9/2010, č. 1/2014 a příkazu tajemníka č. 1/2014
č. 1 – Plán inventur, dokladová inventura
č. 2 – Plán inventur, provedení řádné fyzické inventury majetku úřadu
č. 3 – Plán inventur – ostatní obecní majetek
č. 4 – Zavedení systému managementu
č. 6 – Zrušení komise pro projednávání přestupků
č. 7 – Střednědobý plán interního auditu na období 2023 - 2025
č. 7 – Střednědobý plán interního auditu na období 2024 - 2026
č. 8 – Roční plán interního auditu a veřejnosprávní kontroly na období od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2023
č. 9 – Zrušení příkazu starosty č. 2/2016
č. 10 – Ustanovení opatrovníka
č. 11 – Zrušení příkazu starosty č. 1/2009 a č. 2/2009
č. 12 – Zrušení příkazu starosty č. 5/2007
č. 13 – Datová schránka
Jak na korupci
Metodika adaptačního procesu
Metodika analýzy a tvorby procesního modelu
Metodika hodnocení zaměstnanců
Metodika odměňování a motivace zaměstnanců
Metodika k postupu při přijímání nového zaměstnance a při změnách v průběhu trvání pracovního poměru
Metodika pro užívání prostor na ÚMČ Brno-střed a občanských klubů
Metodika komunikační strategie pro podporu rozvoje sociálních služeb
Metodika Rukovět personalisty
Metodika Popis spolupráce odboru sociálního a zdravotního s klíčovými aktéry
Metodika uvolňování zaměstnanců
Metodika – zásady ochrany osobních údajů zaměstnanců
Etický kodex zaměstnanců
Metodika hodnocení zaměstnanců – příloha č. 1- Manuál sebehodnocení zaměstnanců
Metodika hodnocení zaměstnanců – příloha č. 2 - Manuál hodnocení zaměstnanců
Metodika hodnocení zaměstnanců – příloha č. 3 - Manuál hodnocení vzdělávání zaměstnanců
Uzavírání smluvních vztahů v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb.