Kancelář tajemníka
Organizační struktura odboru
Pracovník | Kontakt | Adresa |
---|---|---|
Kancelář tajemníka | ||
Bc. Petr Štika, MBA, LL.M. tajemník úřadu |
+420 542 526 303 +420 602 100 081 tajemnik@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Bc. Petra Vaňurová kancelář tajemníka |
+420 542 526 313 tajemnik.sekretariat@brno-stred.cz petra.vanurova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Mgr. Milan Janík referent |
+420 542 526 152 milan.janik@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Mgr. Anna Peloušková projektová manažerka |
+420 542 526 320 anna.pelouskova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Mgr. Dana Vernerová právnička kanceláře tajemníka |
+420 542 526 328 dana.vernerova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Bc. Gabriela Bradáčová referentka |
+420 542 526 326 gabriela.bradacova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Markéta Kupčíková referentka |
+420 542 526 321 marketa.kupcikova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Ing. Bc. Michaela Fojtíková kancelář uvolněného člena ZMČ Brno-střed – oblast legislativy, kancelář uvolněného člena ZMČ Brno-střed – oblast výstavby a dislokací nebytových prostor |
+420 542 526 314 michaela.fojtikova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Hana Christ kancelář 2. místostarosty – oblast školství a bytové politiky, kancelář uvolněného člena ZMČ Brno-střed – oblast sociální a zdravotní |
+420 542 526 312 hana.christ@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Mgr. Martina Vránová kancelář 4. místostarosty – oblast dopravy a informatiky, kancelář uvolněného člena ZMČ Brno-střed – oblast investic a správy bytových domů |
+420 542 526 317 martina.vranova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Světlana Weiss kancelář 1. místostarostky – oblast obchodu a služeb, bezpečnosti a životního prostředí, kancelář uvolněné členky ZMČ Brno-střed – oblast občanských záležitostí a matriky, pověřena vedením odboru obchodu a služeb |
+420 542 526 311 svetlana.weiss@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Oddělení Miniúřad | ||
Mgr. et Mgr. Alena Dubravay, MBA vedoucí oddělení |
+420 542 526 562 alena.dubravay@brno-stred.cz |
Nádražní 4 |
MVDr. Milada Holasová pracovnice Miniúřadu |
+420 542 526 560 milada.holasova@brno-stred.cz |
Nádražní 4 |
Mgr. Andrea Hudecová pracovnice Miniúřadu |
+420 542 526 561 andrea.hudecova@brno-stred.cz |
Nádražní 4 |
Mgr. Lenka Jílková pracovnice Miniúřadu |
+420 542 526 379 lenka.jilkova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Olga Plchová pracovnice Miniúřadu, zajišťuje vystavení povolení k vjezdu na Kraví horu |
+420 542 526 378 olga.plchova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Ivana Skácelová pracovnice Miniúřadu |
+420 542 526 560 ivana.skacelova@brno-stred.cz |
Nádražní 4 |
Oddělení personální a mzdové | ||
Ing. Markéta Plhalová vedoucí oddělení personálního a mzdového |
+420 542 526 346 marketa.plhalova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Jaroslava Hornová referentka oddělení personálního a mzdového |
+420 542 526 344 jaroslava.hornova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Eva Šrámková referentka oddělení personálního a mzdového |
+420 542 526 343 eva.sramkova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Martina Liznová referentka oddělení personálního a mzdového |
+420 542 526 345 martina.liznova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Oddělení provozní | ||
Jana Zemanová vedoucí provozního oddělení |
+420 542 526 322 jana.zemanova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Veronika Bradáčová vrátná |
+420 542 526 323 vratnice@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Bc. Ladislav Bureš správce parku |
ladislav.bures@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Edita Korduliaková referentka správy majetku |
+420 542 526 266 edita.korduliakova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Ing. Štefánia Repková referentka |
+420 542 526 264 stefania.repkova@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Olga Esterlová vrátná |
+420 542 526 120 vratnice@brno-stred.cz |
Měnínská 4 |
Gerasim Dobrev Georgiev domovník a vrátný |
+420 542 526 564 gerasim.georgiev@brno-stred.cz |
Nádražní 4 |
Vít Křivánek vrátný |
+420 542 526 323 vratnice@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
Jaroslav Topolář vrátný |
vratnice@brno-stred.cz |
|
Martin Vitáloš vrátný |
+420 542 526 120 vratnice@brno-stred.cz |
Měnínská 4 |
Markéta Vytopilová vrátná |
+420 542 526 323 vratnice@brno-stred.cz |
Dominikánská 2 |
V samostatné působnosti
- Připravuje a zpracovává dle pokynů tajemníka potřebné materiály.
- Navrhuje organizaci a dělbu činností v rámci ÚMČ BS.
- Plní administrativní a organizační servis pro tajemníka ÚMČ BS:
- pořizuje zápisy z jednání;
- připravuje podklady k jednání a na základě pokynů tajemníka se jich účastní.
- Vede evidenci vnitřních předpisů, zajišťuje uložení jejich originálů a jejich zveřejnění.
- Vede evidenci formulářů a zajišťuje ve spolupráci s Odborem informatiky jejich zveřejnění.
- Pronajímá nebo dává do výpůjčky občanské kluby a společenské centrum.
V přenesené působnosti
Nevykonává
Oddělení personální a mzdové
V samostatné působnosti
- Zajišťuje dodržování OŘ, dodržování stanoveného počtu pracovníků.
- Rozúčtovává mzdy/platy/odměny dle jednotlivých kapitol a jednotlivých městských částí.
- Zpracovává mzdy/platy odvody i oblast pracovněprávní, rozúčtování mezd zpracovává pro ÚMČ BS a další městské části dle uzavřených smluv.
- Vyřizuje pracovněprávní vztahy zaměstnanců, tj. sepisuje pracovněprávní smlouvy, vede personální evidenci zaměstnanců.
- Zajišťuje uzavírání dohod o vytvoření pracovních příležitostí v rámci veřejně prospěšných prací s Úřadem práce a následné uzavírání pracovněprávních smluv.
- Kontroluje popisy funkcí z hlediska jejich souladu s OŘ a platnými vnitřními předpisy.
- Provádí kontrolní činnost dodržování pracovněprávních předpisů na základě pokynů tajemníka.
- Kompletuje osobní doklady.
- Zajišťuje vstupní lékařské prohlídky.
- Kompletuje a vede osobní spisy pracovníků.
- Provádí zápočty let odborné praxe pro stanovení zařazení pracovníka do platové třídy a platového stupně.
- Stanovuje zásady a kritéria výběrového řízení nebo hodnocení a odměňování zaměstnanců. Zajišťuje výběrová řízení.
- Zabezpečuje dodržování pracovněprávních předpisů a předpisů v oblasti zaměstnanosti, sociálního zabezpečení apod.
- Zajišťuje zpracování rozpočtu pro oblast personální a mzdovou, školení a refundace.
- Zajišťuje vstupní vzdělávání úředníků.
- Zajišťuje přihlášení úředníků na zkoušku zvláštní odborné způsobilosti.
- Zajišťuje průběžné vzdělávání vedoucích úředníků.
- Vede evidenci plánů vzdělávání úředníků.
- Zajišťuje výpočet mezd a odměn pracovníků MČ BS, odvod daně z příjmu, pojistného na sociální a všeobecné zdravotní pojištění zaměstnanců, včetně systematického vedení a archivování těchto údajů.
- Provádí další srážky z platu (exekuce, zápůjčky, pojistné na sociální zabezpečení atd.).
- Sepisuje a vyřizuje žádosti o důchod.
- Zpracovává evidenční listy pro důchodové zabezpečení.
- Zpracovává roční zúčtování daně z příjmu fyzických osob.
V přenesené působnosti
Nevykonává
Oddělení provozní
V samostatné působnosti
- Organizuje, ve spolupráci s Odborem ekonomickým, inventarizaci vlastního majetku MČ BS.
- Vede evidenci vlastního majetku MČ BS včetně potřebných podkladů.
- Zpracovává návrh rozpočtu výdajů na provoz ÚMČ BS.
- Zajišťuje agendu fakturace za dodávky el. energie, tepla, plynu a vody pro budovy ÚMČ BS a nebytové prostory ve správě oddělení.
- Zabezpečuje nákup a dodávky kancelářského materiálu a předmětů operativní evidence, drobného dlouhodobého hmotného majetku a dlouhodobého hmotného majetku pro potřeby ÚMČ BS.
- Provozuje sklad s kancelářským materiálem.
- Zabezpečuje úklid kanceláří ÚMČ BS, informační vrátní službu a elektronické zabezpečení (EZS a EPS) v objektech MČ BS.
- Zajišťuje chod vrátnice ÚMČ BS – Dominikánská 2, Měnínská 4.
- Zpracovává podklady pro RMČ BS anebo ZMČ BS týkající se svěřeného majetku MČ BS.
- Zajišťuje organizační záležitosti spojené s pořádáním kulturních a slavnostních akcí pořádaných v budovách ÚMČ BS.
- Zabezpečuje objednávky na služby související s provozem objektů ÚMČ BS a vykonává ekonomickou agendu související s těmito službami.
- Zajišťuje vybavení úřadoven ÚMČ BS hygienickými potřebami.
- Spravuje veškeré vybavení pro místní referenda a zajišťuje jeho doplňování.
- Zabezpečuje veškeré úkony, které vyplývají z potřeb materiálního zabezpečení místních referend.
- Objednává čistící prostředky k zajištění úklidových prací v budovách úřadu a ve společných prostorách bytových domů svěřených MČ BS (čistící prostředky pro úklid bytových domů ve spolupráci s Odborem investičním a správy bytových domů ÚMČ BS).
V přenesené působnosti
- Spravuje veškeré vybavení pro volby a referenda (vyjma místních referend) a zajišťuje jeho doplňování.
- Zabezpečuje veškeré úkony, které vyplývají z potřeb materiálního zabezpečení voleb a referend (vyjma místních referend).
Oddělení Miniúřad
V samostatné působnosti
- Zajišťuje činnosti Kontaktního místa pro bydlení, tj. poskytuje poradenství pro občany v bytové nouzi a nastavuje systém koordinované pomoci v této oblasti.
- Poskytuje informace pro občany o agendách úřadu.
- Poskytuje občanům základní informace k vyřízení jednotlivých agend úřadu.
- Pomáhá občanům při vyplňování formulářů a přípravě jejich podání.
- Zajišťuje zázemí pro bezbariérové jednání s klienty.
V přenesené působnosti
- Zajišťuje provoz Czech POINTu.
- Provádí vidimaci a legalizaci.