11. května 2010

Radnice městské části Brno-střed spustila v ostrém provozu dva nové komunikační kanály pro občany

Radnice městské části Brno-střed zajistila nové možnosti komunikace s občany. První je bezplatná telefonická linka 800 100 862, druhou pak systém zasílání informačních SMS a e-mailů. Ani tato služba není pro uživatele zpoplatněna.

Bezplatná telefonická linka Brna-střed je v provozu nonstop 24 hodin denně. V pracovní době úřadu zajišťuje příjem hovorů operátor, po zbylou část dne je možné zanechat sdělení na záznamníku – hovory budou vyřízeny v co nejkratší lhůtě.

Linka 800 100 862 slouží ke hlášení krizových situací občanů a dále k oznámení různých negativních jevů, jako je znečišťování ulic, hluk, nepovolené zábory veřejných prostranství apod.

Služba informačních SMS a e-mailů slouží registrovaným uživatelům k zasílání sdělení z jimi vybraných okruhů témat, kterými jsou:

  • Krizové a mimořádné situace (hrozící povětrnostní vlivy, havarijní stavy v dodávkách energií apod.),
  • Informace o konání Zastupitelstva městské části Brno-střed,
  • Servisní informace z radnice (blokové čistění, změny úředních hodin, sběr odpadu, zápisy do škol a školek, veřejná služba, změny sociálních dávkách, bytová správa apod.),
  • Pozvánky na kulturní, společenské a sportovní akce pořádané radnicí MČ Brno-střed a jejími organizacemi,
  • Upozornění na vydání nového čísla Zpravodaje MČ Brno-střed.

K využívání této služby je možné se přihlásit na webových stránkách radnice www.brno-stred.cz, kde jsou samozřejmě uvedeny i přesné instrukce.

Zřízení bezplatné infolinky a systému rozesílání informačních SMS zpráv a e-mailů je rozšířením dosavadních komunikačních kanálů radnice s veřejností, mezi které patří webový portál, nedávno výrazně rozšířený zpravodaj, magazín městské části na kabelové televizi B-TV, informační kiosky či úřední deska umožňující i dálkový přístup.

TZ-Radnice městské části Brno-střed spustila v ostrém provozu dva nové komunikační kanály pro občany

Důležité odkazy