Jubilejní svatby (stříbrná, zlatá, diamantová apod.)

zivotni_situace_25_1.png

  1. Identifikační číslo
    ----------

  2. Kód

  3. Pojmenování (název) životní situace
    Jubilejní svatby (stříbrná, zlatá, diamantová apod.)

  4. Základní informace k životní situaci
    Při oslavě jubilejní svatby je možné požádat o uspořádání slavnostního obřadu, který se koná v obřadní síni Nové radnice, Dominikánské náměstí č. 1,  Brno.

  5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
    Samotní jubilanti nebo členové jejich rodiny

  6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
    Podmínkou oslavy jubilejní svatby je dosažení výročí společného života manželů.
    Další podmínkou je přihlášení manželů ke slavnostnímu obřadu a podepsání informačního listu.

  7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
    Pokud mají občané o obřad stříbrné, zlaté, diamantové či jiné jubilejní svatby zájem, je třeba se přihlásit na Odboru matrika, ÚMČ Brno-střed. Osobní jednání s jubilanty či jejich rodinnými příslušníky je vítané.

  8. Na které instituci životní situaci řešit
    Vyplněný informační list je nutné doručit osobně nebo poštou na ÚMČ Brno-střed, Odbor matrika, Dominikánská 2, severní budova, přízemí, úřední hodiny: pondělí a středa 8.00-17.00 hod., nebo na podatelnu ÚMČ Brno-střed, případně e-mailem na adresu podatelna(zavináč)brno-stred.cz

  9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
    ÚMČ Brno- střed, Odbor matrika, Dominikánská 2, severní budova, přízemí, úřední dny: pondělí a středa 8.00-17.00 hod.,  nebo po předchozí domluvě na tel. čísle 542 526237 nebo 542526238 i v neúřední dny.  

  10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    Oddací list manželů.
    Jako podklad pro obřad slouží vyplněný informační list, do kterého je třeba uvést některé životní události, například záliby manželů, jejich profesi, kolik vychovali dětí a pod.

  11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
    Informační list k jubilejní svatbě získáte na Odboru matrika, ÚMČ, Brno-střed, nebo jej naleznete  

    rtf.png Informační list k jubilejní svatbě
    pdf.png Informační list k jubilejní svatbě

  12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
    Bez poplatku

  13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
    Lhůty nejsou stanoveny. Datum slavnostního obřadu  se stanoví, dle termínů určených Magistrátem města Brna a Odborem matrika ÚMČ Brno-střed pro konání slavnostních obřadů v prostorách obřadní síně Nové radnice.

  14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
    Příbuzní a známí jubilantů

  15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
    Doporučujeme osobní setkání.

  16. Elektronická služba, kterou lze využít
    K získání přehledu o odbavování klientů  a rezervování termínu k odbavení můžete použít automatický On-line rezervační systém

  17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
    ----------

  18. Jaké jsou související předpisy
    Ustanovení § 36a zákona č. 128/2000 Sb.,  o obcích, ve znění pozdějších předpisů

  19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
    ----------

  20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
    ----------

  21. Nejčastější dotazy

    Jaké jsou poplatky k vyřízení jubilejní svatby?
    Vyřízení svatby je bezplatné, na obřadu je zajištěna květinová výzdoba a hudební doprovod, který je možné si předem vybrat z repertoáru.

    Je možné v blízkosti konání svatby parkovat?
    Parkovací místa jsou vyhrazena na Dominikánském náměstí před budovou Nové radnice.

    Potřebuji si vyřídit povolen k vjezdu do centra města Brna?
    Povolení vjezdu Vám zajistí Odbor matrika, ÚMČ Brno-střed.

    V kterých dnech se jubilejní svatby konají? Mohu si termín libovolně určit?
    Jubilejní svatby se konají zpravidla v pátek a sobotu. Termín a čas jubilejní svatby je závislý na řádných termínech sňatků určených Odborem matrika ÚMČ Brno-střed a Magistrátem města Brna

  22. Další informace

  23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) zdrojů nebo v jiné formě
    Osobní návštěvou na ÚMČ Brno-střed, odbor sociální a zdravotní, 1.patro, dveře č. 105, paní Eva Šobková, DiS., nebo na tel. čísle 542 526 210.

  24. Související životní situace a návody, jak je řešit
    ----------

  25. Za správnost popisu odpovídá útvar
    Odbor matrika., ÚMČ Brno-střed

  26. Kontaktní osoba
    Alena Křížová, matrikářka, tel. 542 526 238
    Bc. Ivana Rozehnalová, matrikářka, tel. 542 526 237

  27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
    1. 9. 2016

  28. Popis byl naposledy aktualizován
    1. 9. 2016

  29. Datum konce platnosti popisu
    bez omezení

  30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
    Od 1.7.2016 není již třeba vyžadovat předchozí souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.

Kalendář akcí

< 2016 >

Všechny akce

Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 MIKULÁŠOVINY na... (Akce třetích stran)
5. 12. 2016, 15:00 - 5. 12. 2016, 18:00
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31