Stížnosti na technický stav domů

zivotni_situace_25_1.png

  1. Identifikační číslo
    -------

  2. Kód
    SBD_04

  3. Pojmenování (název) životní situace
    Stížnosti na technický stav domů

  4. Základní informace k životní situaci
    Jedná se o stížnosti na špatný technický stav bytů a bytových domů jako jsou například, špatný stav koupelny, oprava vstupních dveří, oprava oken, stoupací potrubí apod. Dále jsou zahrnuty i požadavky na drobné opravy, jejichž náklady nepřevýší 100.000,-Kč bez DPH.

  5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
    Žádosti o opravy či stížnosti na technický stav může podat nájemce dotčeného prostoru, nebo jím pověřená osoba na základě ověřené plné moci.

  6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
    Žádost musí mít písemnou formu.

  7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
    Podáním písemné žádosti na podatelně Správy nemovitostí MČ Brno-střed, p.o., Měnínská 4, 602 00 Brno.

  8. Na které instituci životní situaci řešit
    Na správě nemovitostí MČ Brno-střed, p.o., Měnínská 4, 602 00 Brno.

  9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
    Na správě nemovitostí MČ Brno-střed, p.o., Měnínská 4, 602 00 Brno, s technikem, kterému je správ a domu svěřena (viz. pdf.png Seznam techniků jednotlivých domů), a to v úřední dny (v pondělí a středa: 7:00–12:00 a 13:00–17:00 hod.) a v neúřední dny po předchozí domluvě.

  10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    Platný občanský průkaz, případně ověřenou plnou moc.

  11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
    Formulář „Stížnost na technický stav domu“ lze získat buď na Odboru investičním a správy bytových domů ÚMČ města Brna, Brno-střed, nebo je možné si jej stáhnout z internetových stránek ÚMČ Brno-střed.

    pdf Stížnost na špatný technický stav domu či bytu
    rtf Stížnost na špatný technický stav domu či bytu

  12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
    Bez poplatku

  13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
    Lhůta pro vyřízení není stanovena.

  14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
    -------

  15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
    Umožnění provedení místního šetření příslušným technikem.

  16. Elektronická služba, kterou lze využít
    -------

  17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

  18. Jaké jsou související předpisy

  19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
    -------

  20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
    -------

  21. Nejčastější dotazy
    -------

  22. Další informace
    ----------

  23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) zdrojů nebo v jiné formě

  24. Související životní situace a návody, jak je řešit
    -------

  25. Za správnost popisu odpovídá útvar
    Odbor investiční a správy bytových domů, ÚMČ Brno-střed

  26. Kontaktní osoba
    Ing. Martin Štěrba, referent Odboru investičního a správy bytových domů, ÚMČ Brno-střed, Dominikánská 2, 601 69 Brno, tel.: 542 526 265

  27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
    30. dubna 2015

  28. Popis byl naposledy aktualizován
    30. dubna 2015

  29. Datum konce platnosti popisu
    Bez omezení

  30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
    ----------

Kalendář akcí

< 2016 >

Všechny akce

Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 MIKULÁŠOVINY na... (Akce třetích stran)
5. 12. 2016, 15:00 - 5. 12. 2016, 18:00
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31